Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Tak. W większości przypadków osoby fizyczne mogą uczestniczyć w licytacjach, zdarzają się jednak również aukcje, w których licytować mogą jedynie podmioty firmowe, w takich przypadkach niezbędne jest posiadanie europejskiego numeru NIP.

Aby odzyskać zgubione hasło lub zmienić w przypadku zagubienia lub problemów z logowaniem w serwisie wystarczy przejść do strony odzyskiwanie hasła i postępować zgodnie z instrukcjami.

Wiadomość zwrotna z danymi do konta powinna dotrzeć do Państwa w przeciągu kilku minut od momentu dokonania płatności. Jeżeli jednak z jakichś powodów nie otrzymali Państwo takiej wiadomości, prosimy skontaktować się z nami pod adresem kontakt@ronta.pl.

Prosimy o umieszczenie takich informacji jak adres e-mail użyty do rejestracji oraz numer transakcji z serwisu Dotpay.

Konta w naszym serwisie tworzone są automatycznie, po zaksięgowaniu wpłaty w serwisie Dotpay. W przypadku płatności błyskawicznych, otrzymają Państwo dane do zalogowania, najpóźniej w przeciągu kilku minut, na adres e-mail podany przy rejestracji.

Tak. W większości przypadków serwisy aukcyjne wyznaczają dni wizytacji, w których można dokonać oględzin interesujących nas przedmiotów. W przypadku braku wyznaczonego dnia wizytacjii, należy uzgodnić termin telefonicznie bezpośrednio z organizatorem aukcji. Sytuacje, w których nie ma możliwości obejrzenia przedmiotu wystawionego do licytacji, są skrajnie rzadkie.

Nie. Aktualnie prowadzimy jedynie elektroniczną obsługę klienta.

W celu odbioru wylicytowanego pojazdu, zalecamy skorzystanie z usług przewoźników krajowych. Na specjalnie życzenie sporządzimy dla Państwa wycenę z kilku firm transportowych, z którymi współpracujemy. Kierowca odbierze samochód w Państwa imieniu, dokona wszystkich niezbędnych formalności, związanych z wyrejestrowaniem pojazdu, oraz dostarczy samochód pod wskazany przez Państwa adres.

Trudno odpowiedzieć jednoznacznie. Koszt wysyłki jest zależny od wielu czynników takich jak ilość przedmiotów, gabaryty, charakterystyka paczki oraz kraj z którego paczka zostanie nadana.

Nie. Nie ma takiego obowiązku, przedmiot w Państwa imieniu może odebrać dowolna osoba.

Najprostszym sposobem jest ponowne wykupienie abonamentu po przez przycisk kup teraz. Mogą się Państwo również skontaktować z nami w tej sprawie, za pośrednictwem poczty e-mail.

Nie. Państwa konto utraci ważność po upływie 12 miesięcy, nie będą Państwo w żaden sposób zobowiązani do przedłużenia abonamentu. Ważność konta premium, przedłużana jest tylko i wyłączne na wyraźne życzenie naszych użytkowników.

Przykro nam, aktualnie istnieje możliwość wykupienia abonamentu tylko i wyłącznie na cały rok. Być może w przyszłości wprowadzony zostanie system mikropłatności.