Kontakt 2017-09-18T13:10:34+00:00

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy jako osoba fizyczna mogę brać udział w aukcjach? 2017-07-20T18:14:00+00:00

Tak. W większości przypadków osoby fizyczne mogą uczestniczyć w licytacjach, zdarzają się jednak również aukcje, w których licytować mogą jedynie podmioty firmowe, w takich przypadkach niezbędne jest posiadanie europejskiego numeru NIP.

Straciłem swój login i hasło do serwisu, co robić? 2017-07-19T11:11:25+00:00

Wystarczy skontaktować się z nami na adres kontakt@ronta.pl. Nasz konsultant utworzy dla Państwa nowe hasło.

Dokonałem płatności ale nie otrzymałem wiadomości e-mail z danymi do konta. 2017-07-19T11:08:56+00:00

Wiadomość zwrotna z danymi do konta powinna dotrzeć do Państwa w przeciągu kilku minut od momentu dokonania płatności. Jeżeli jednak z jakichś powodów nie otrzymali Państwo takiej wiadomości, prosimy skontaktować się z nami pod adresem kontakt@ronta.pl.

Prosimy o umieszczenie takich informacji jak adres e-mail użyty do rejestracji oraz numer transakcji z serwisu Dotpay.

Ile trwa założenie konta? 2017-07-19T11:03:29+00:00

Konta w naszym serwisie tworzone są automatycznie, po zaksięgowaniu wpłaty w serwisie Dotpay. W przypadku płatności błyskawicznych, otrzymają Państwo dane do zalogowania, najpóźniej w przeciągu kilku minut, na adres e-mail podany przy rejestracji.

Czy mogę obejrzeć przedmiot przed zalicytowaniem? 2017-07-19T10:57:32+00:00

Tak. W większości przypadków serwisy aukcyjne wyznaczają dni inspekcji, w których można dokonać oględzin interesujących nas przedmiotów. W przypadku braku wyznaczonego dnia inspekcji, należy uzgodnić termin telefonicznie bezpośrednio z organizatorem aukcji. Sytuacje, w których nie ma możliwości obejrzenia przedmiotu wystawionego do licytacji, są skrajnie rzadkie.

Czy istnieje możliwość kontaktu telefonicznego? 2017-07-19T10:53:09+00:00

Nie. Jako serwis prowadzimy jedynie elektroniczną obsługę klienta.

Na czym polega wsparcie serwisu Ronta.pl w odbiorze wylicytowanych przedmiotów? 2017-07-19T10:50:04+00:00

Dokonujemy wszelkich starań, żeby maksymalnie ułatwić naszym użytkownikom odbiór wylicytowanych przedmiotów. Współpracujemy z kilkoma przewoźnikami i na specjalnie życzenie, sporządzimy dla Państwa indywidualną wycenę transportu.

Posiadamy również punkt odbioru paczek na granicy polsko-niemieckiej. W wielu przypadkach znacznie obniża to koszty wysyłki. Paczka z domu aukcyjnego wysyłana jest do Niemiec, następnie jest przepakowywana i wysłana do Państwa z Polski.

Jak wygląda odbiór pojazdów? 2017-07-19T10:43:07+00:00

W celu odbioru wylicytowanego pojazdu, zalecamy skorzystanie z usług przewoźników krajowych. Na specjalnie życzenie sporządzimy dla Państwa wycenę z kilku firm transportowych, z którymi współpracujemy. Kierowca odbierze samochód w Państwa imieniu, dokona wszystkich niezbędnych formalności, związanych z wyrejestrowaniem pojazdu, oraz dostarczy samochód pod wskazany przez Państwa adres.

Jaki jest koszt wysyłki do Polski? 2017-07-19T10:37:18+00:00

Trudno odpowiedzieć jednoznacznie. Koszt wysyłki jest zależny od wielu czynników takich jak ilość przedmiotów, gabaryty, charakterystyka paczki oraz kraj z którego paczka zostanie nadana.

Czy istnieje możliwość wysyłki wylicytowanych przedmiotów? 2017-07-19T10:33:21+00:00

Tak. Taką formę odbioru zalecamy naszym użytkownikom. W niektórych przypadkach serwisy aukcyjne same obligują się do wysyłki, w pozostałych przypadkach wystarczy skorzystać  z usług firm wysyłkowych. Domy aukcyjne współpracują z takimi firmami od kilkunastu lat.

Czy wylicytowany przedmiot muszę odebrać osobiście? 2017-07-19T11:46:32+00:00

Nie. Nie ma takiego obowiązku, przedmiot w Państwa imieniu może odebrać dowolna osoba.

W jaki sposób mogę przedłużyć status mojego konta premium? 2017-07-19T10:27:09+00:00

Najprostszym sposobem jest ponowne wykupienie abonamentu po przez przycisk kup teraz. Mogą się Państwo również skontaktować z nami w tej sprawie, za pośrednictwem poczty e-mail.

Czy mój abonament zostanie automatycznie przedłużony na kolejny rok? 2017-07-19T10:24:30+00:00

Nie. Państwa konto utraci ważność po upływie 12 miesięcy, nie będą Państwo w żaden sposób zobowiązani do przedłużenia abonamentu. Ważność konta premium, przedłużana jest tylko i wyłączne na wyraźne życzenie naszych użytkowników.

Czy mogę wykupić abonament na okres krótszy niż rok? 2017-07-19T10:16:39+00:00

Przykro nam, aktualnie istnieje możliwość wykupienia abonamentu tylko i wyłącznie na cały rok. Być może w przyszłości wprowadzony zostanie system mikropłatności.

error: